مطلب مهمی درموردسرویس ایاب وذهاب درگروه بصیرا دیدم ومهم هست.

با سلام و احترام
اعضای محترم شوراهای غرب جزیره
دهیاران گرامی غرب جزیره
مردم و فعالان اجتماعی غرب جزیره
آیا هنوز وقت آن نرسیده که یک سرویس حمل و نقل عمومی مثل یک دستگاه اتوبوس برای اتصال غرب به شرق جزیره از مسئولین ذیربط مطالبه کنیم؟؟
جدا از اینکه این مهم میتواند باعث عدالت آموزشی و پیشرفت در روابط اجتماعی گردد و بعضی دسترسی ها به امکانات فراهم گردد، موضوع مهم دیگری را نیز نباید فراموش کنیم و آن وضع بهداشت و دسترسی به بیمارستان، کلینیک و مطب پزشک های متخصص هست که با این وضع بنزین و افزایش کرایه ها 90 درصد خانواده ها نمی توانند هزینه ای معادل 300 یا 400 تومان بابت دربست گرفتن ماشین و تاکسی برای رفتن به یک مطب پزشک بپردازند.
به شخصه به یاد نمی آورم تلاشی در این زمینه شده باشد(به جز یک سری که همراه با آقای احمد مرادی(شورای عایشه آباد) و جمعی از دوستان خدمت جناب آقای صالح دریانورد رفتیم و ایشان قول مساعده دادند)

 

غیر ازمشکل سرویس بیماران،دانش اموزان وهمه اقشار ،مشکل دوم گران شدن بنزین وعدم سهمیه وبی توجهی به قشر صیاد(ماهیگیران) میباشد که شغل صیادان هرمزگانی،وهمه ماهیگیران کشور روبه نابودی است.نطق های نماینده گان مجلس وشوراهای محترم راه به جایی نبرده است ونیاز فوری به اتحادهمگانی دارد.

 

          قشم یار

سرویس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحان برتر هفت آسمون نمونه سوالات هشتم,نمونه سوالات هفتم,نمونه سوالات نهم | سکو دانش قفس نمایندگی تفال جدید ترین اهنگ ها از هستی صدا https://azinfazaaravista.ir/